Johnson Electric s'impegna à furnisce materiali è equipaghji di trasmissione di energia efficienti per i clienti in l'industria industriale è di l'energia

L'insulatori sò dispusitivi installati trà i cunduttori cù putenziali diffirenti o trà i cunduttori è i cumpunenti di u putenziale di terra, chì ponu sustene a tensione è a tensione meccanica.

L'insulatori ghjucanu dui roli basi in u sistema di putenza: unu hè di sustene i cunduttori è sopporta u stress meccanicu;U sicondu hè di impedisce u currente di flussu o di vultà à a terra trà i cunduttori cù putenziali diffirenti è sustene l'effettu di a tensione.Hè cumminatu cù raccordi per riparà u cunduttore nantu à a torre è insulate in modu affidabile u cunduttore da a torre.Duranti u funziunamentu, l'insulator ùn deve micca solu a tensione di travagliu, ma ancu l'overvoltage di u funziunamentu è l'overvoltage di u lampu.Inoltre, l'insulator deve avè una bona prestazione d'insulazione elettrica per via di u pesu mortu di u cunduttore, a forza di u ventu, u ghjacciu è a neve è a carica meccanica di i cambiamenti di temperatura ambientale, À u listessu tempu, deve avè una forza meccanica abbastanza.

Classificazione di l'insulatori

1. Sicondu i materiali insulatori per a fabricazione di insulators, ponu esse divisi in insulators di porcellana, insulators di vetru temperatu, insulators sintetici è insulators semiconductor.

2. Si pò esse divisu in tippu di rupture è tippu non breakdown secondu s'ellu a distanza di puntura più corta in l'insulator hè menu di a mità di a distanza di flashover in l'aria esterna.

3. Sicondu a forma strutturale, pò esse divisu in colonna (pilastru) insulator, insulator sospensione, insulator farfalla, insulator pin, insulator bracciu croce, insulator bastone è insulator manica.

4. Sicondu l'applicazione, pò esse divisu in insulator line, insulator power station è insulator electric.Isolatore di a centrale elettrica: utilizatu per sustene è riparà a distribuzione interna è esterna di a centrale elettrica è a substazione

L'autobus dura di u dispusitivu elettricu è insulate l'autobus da a terra.Hè divisu in post insulator è insulator bushing secondu diverse funzioni.Isolatore elettricu: usatu per riparà a parte chì porta a corrente di l'apparecchi elettrici.Hè ancu divisu in post insulator è insulator bushing.Post insulators sò usati per riparà a parte chì porta a corrente di l'apparecchi elettrici senza cunchiglia chjusa;L'insulatore di a boccola hè aduprata per guidà a parte chì porta a corrente di l'apparecchi elettrici cù una cunchiglia chjusa (cum'è un interruttore, un trasformatore, etc.) fora di a cunchiglia.

Isolatore di linea: utilizatu per cunsulidà i cunduttori aerei di trasmissione è distribuzione è l'autobus flexible di i dispusitivi di distribuzione esterna, è l'insulali da a parte di terra.Ci sò tippu d'agulla, tippu appiccicatu, tippu farfalla è bracciu cruci di porcellana.

5. Sicondu a tensione di serviziu, hè divisu in insulators low-voltage (AC 1000 V è sottu, DC 1500 V è sottu) è insulators high-voltage (AC 1000 V è sopra, DC 1500 V è sopra).Trà l'insulators high-voltage, ci sò ultra-alta tensione (AC 330kV è 500 kV, DC 500 kV) è ultra-alta tensione (AC 750kV è 1000 kV, DC 800 kV).

6. Hè divisu in tipu d'internu secondu l'ambienti di serviziu: l'insulator hè stallatu in casa, è ùn ci hè micca una falda ombrella nantu à a superficia insulator.Tipu esterno: l'insulator hè stallatu fora, è ci sò parechje è grandi faldi ombrello nantu à a superficia insulator per aumentà a distanza di scaricamentu longu à a superficia, è bluccà u flussu di l'acqua in i ghjorni piovosi, in modu chì pò travaglià in modu affidabile in ambienti climatichi duru.

7. Sicondu diverse funzioni, pò esse divisu in insulator ordinariu è insulator antifouling.

Classificazione di l'insulatori

1. High voltage line insulator

① Isolatori rigidi di linea d'alta tensione: cumpresi insulatori di porcellana di tippu di pin, insulatori di porcellana in croce è insulatori di porcellana di tippu farfalla.Quandu sò in usu, sò direttamente fissati nantu à a torre cù i so pedi d'acciaio o bulloni.

Sicondu a forma strutturale, insulators bracciu cruci di porcellana di linii high voltage pò esse divisu in quattru tippi: tutti i tipi di porcellana, tippu muntatu cola, tipu unicu bracciu è V-forma;Sicondu a forma di stallazione, pò esse divisu in tipu verticale è tipu horizontale;Sicondu u standard, a tensione di resistenza à l'onda piena di impulsi di fulmini pò esse divisa in quattru livelli: 165kv, 185kv, 250kV è 265kv (originariamente, u 50% di a tensione di flashover d'impulsu d'onda piena pò esse divisu in sei livelli: 185kv, 2l0kv, 280kV, 380kv). 450kv è 6l0kv).U bracciu cruci di porcellana hè adupratu in e linee di trasmissione è distribuzione d'alta tensione, chì ponu rimpiazzà l'isolatori di pin è di sospensione, è riduce a lunghezza di u polu è u bracciu croce.

L'insulatori di porcellana Butterfly di e linee d'alta tensione sò divisi in 6kV è l0kV secondu a tensione nominale.Hè aduprata per l'insulazione è a fissazione di i cunduttori nantu à i terminali di a linea di trasmissione è di distribuzione aerei, i poli di tensione è d'angle.À u listessu tempu, hè ancu largamente utilizatu per cooperà cù l'insulatore di sospensione di linea per simplificà a struttura di hardware.

② Isolatore di sospensione di linea d'alta tensione: cumpresu l'isolatore di porcellana di sospensione di discu, l'insulatore di vetru di sospensione di discu, a tira di porcellana è l'isolatore di filu di terra.

L'isolatori di porcellana di sospensione di discu di linea d'alta tensione sò divisi in tipu ordinariu è tipu resistente à a contaminazione.Hè adupratu per e linee di trasmissione di alta tensione è ultra-alta tensione per sospende o tensioni i cunduttori è l'insulate da i pali è e turri.L'isolatori di sospensione anu una alta forza meccanica è elettrica.Puderanu esse appiicati à diversi livelli di tensione attraversu diversi gruppi di corde è risponde à diverse esigenze di forza.Sò i più utilizati.U tipu ordinariu hè adattatu per i zoni industriali generale.In cunfrontu cù l'insulatori ordinali, l'insulatori resistenti à a contaminazione anu una distanza di creepage più grande è una forma conveniente per a pulizia di u ventu è di a pioggia.Sò adattati per a costa, u polu metallurgicu, a contaminazione chimica è e zone di contaminazione industriale più seria.Quandu l'insulatore resistente à a contaminazione hè utilizatu in i zoni sopra, pò riduce a dimensione di a torre è hà un grande valore ecunomicu.

U scopu di l'isolatore di vetru di sospensione di discu di linea d'alta tensione hè basicamente u stessu cum'è quellu di l'isolatore di porcellana di sospensione di discu di linea d'alta tensione.L'insulatore di vetru hà e caratteristiche di alta forza meccanica, resistenza à l'impattu meccanicu, bona prestazione di friddu è calore, longa vita di serviziu, eccellenti prestazioni elettriche è resistenza à i lampi.Quandu hè dannatu durante u funziunamentu, u so discu umbrella serà rottu automaticamente, chì hè faciule di truvà, riducendu assai a carica di travagliu di rilevazione d'insulazione.

L'isolante di tira di porcellana di linea d'alta tensione hè aduprata nantu à u polu terminale, u polu di tensione è u polu d'angolo di a linea elettrica sopraelevata cù un picculu cunduttore di sezione trasversale di l0kV è sottu cum'è cunduttore d'insulazione è di fissazione.Pò rimpiazzà certi insulatori di porcellana di farfalla è insulatori di porcellana di sospensione di discu.

③ Isolatori di porcellana di tippu di barra per u sistema di cuntattu aereo di a ferrovia elettrificata.

2. Low voltage line insulator

① Isolatori di porcellana di tippu, farfalla è spool per e linee di bassa tensione: l'insulatori di porcellana di tippu di pin per e linee di bassa tensione sò usati per l'insulazione è a fissazione di i cunduttori in e linee elettriche aeree sottu 1KV.L'insulatori di porcellana di farfalla è l'insulatori di porcellana di bobina per e linee di bassa tensione sò usati cum'è cunduttori insulati è fissi nantu à i terminali di l'alimentazione è a distribuzione di l'energia, i tiranti di tensione è di l'angle.

② Isolante di porcellana di tensione per a linea aerea: hè utilizatu per equilibrà a tensione di u polu à i terminali di e linee di distribuzione aeree AC è DC è e linee di cumunicazione, anguli o pali di longa durata, in modu d'insulare u filu di sughjornu inferjuri da a cima. stà filu.

③ Isolatore per a linea di tram: utilizatu cum'è cunduttore d'insulazione è tensione per a linea di tram o cum'è insulazione è supportu per a parte conduttiva in tram è centrale elettrica.

④ Isolatore di porcellana di tipu Pin per a linea di cumunicazione: utilizatu per insulazione è fissazione di u cunduttore in a linea di cumunicazione aerea.

⑤ Isolatori per cablaggio: inclusi insulatori di tamburi, splints di porcellana è tubi di porcellana, chì sò usati per cablaggio di bassa tensione.

3. insulator high voltage power station

① Isolatore di post d'interni d'alta tensione per a centrale elettrica: hè adupratu nantu à l'autobus di l'equipaggiu elettricu è u dispusitivu di distribuzione di a stazione di energia interna è a sottostazione cù una tensione nominale di frequenza di 6 ~ 35kV.Cum'è un supportu insulating per a parte conduttiva di alta tensione.Hè generalmente stallatu à una altitudine di micca più di 1000m è a temperatura di l'ambienti hè - 40 ~ 40 ℃, è deve esse usatu senza contaminazione è condensazione.U tipu di pianura apposta pò esse usatu in e zone cù una altitudine di 3000m è 5000m.

② Isolatore di pin per esterni: hè applicabile à a parte insulata di l'apparecchi elettrici o di i dispositi di distribuzione di energia cù una tensione nominale AC di 3 ~ 220kV, una temperatura ambientale di -40 ~ + 40 ℃ intornu à u situ di installazione è altitudine di micca più di 1000m.Hè adupratu com'è insulazione è cunduttore fissu.

③ Isolatore di poste di barra per esterni: hè utilizatu per l'apparecchi elettrici d'alta tensione è i dispositi di distribuzione d'alta tensione per isolà è riparà i cunduttori.Hè largamente rimpiazzatu l'usu di l'insulatori di pin post outdoor.

④ Isolante di barra antifouling per esterni: adattatu per a densità di rivestimentu di sali di 0,1 mg / cm² L'area di contaminazione media interna hè aduprata per l'insulazione è a fissazione di l'apparecchi elettrici d'alta tensione è i dispositi di distribuzione di energia.

⑤ Boccola di muru d'alta tensione: cumpresi boccola di muru interni, boccola di muru esterno, boccola di muru d'autobus è boccola di muru capacitivu di carta d'oliu.

⑥ Boccola di porcellana elettrica: inclusa boccola di porcellana di trasformatore, boccola di porcellana di scambiatore, boccola di porcellana di trasformatore, etc.

La boccola di porcellana di trasformatore include una boccola di porcellana di boccola e una boccola di porcellana di pilastro per trasformatore di potenza e trasformatore di prova.La boccola di porcellana di porcellana include una boccola di porcellana di un interruttore multi-olio, una boccola di porcellana di un interruttore d'olio basso, una boccola di porcellana di un interruttore di carica, una boccola di porcellana di un interruttore a prova di esplosione, una boccola di porcellana di disconnector, una boccola di porcellana di un interruttore d'aria, ecc. principarmenti usatu cum'è l'insulazione di u piombu d'alta tensione di l'interruttore à a terra è cum'è u cuntinuu per l'insulazione di l'interruttore è l'insulazione interna.U bushing di porcellana di u trasformatore hè adupratu cum'è l'elementu insulating di u trasformatore di corrente è di u trasformatore di tensione.


Tempu di Postu: Aug-24-2021