[Bona nutizia] U Parcu di u patrimoniu industriale in porcellana elettrica di Luxi Centennial hè prupostu per esse sceltu cum'è basa di u turismu di u patrimoniu industriale di Jiangxi in 2021

U 22 dicembre, u dipartimentu di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione di u Jiangxi pruvinciale hà publicatu a publicità nantu à a lista di basa di u Turismu di u Patrimoniu Industriale di Jiangxi in u 2021, in quale u parcu di u patrimoniu industriale di porcellana elettrica di Luxi Centennial in Luxi County, Pingxiang City hè prupostu à esse sceltu.

641

 

Traduzzione di notizie:

Bona nutizia

Publicità di a lista di basa di u Turismu di u Patrimoniu Industriale di Jiangxi in 2021

Sicondu e disposizioni pertinenti di l'avvisu nantu à cultivà è stabilisce a basa turistica di u patrimoniu industriale di Jiangxi in 2021 (Gan Gong Xin Ye Ye Zi [2021] No. 137), attraversu l'applicazione voluntaria, l'esame è a raccomandazione di prefetture è cità, verificazione in situ. di sperti è riunione di ricerca, quattru prughjetti, cumpresi a nova fabbrica di riparazioni di parti di tractor, l'attellu uriginale di u travagliu di Deng Xiaoping (Nanchang Xiaoping trail exhibition hall), anu righjuntu u standard di basa di u turisimu di u patrimoniu industriale Jiangxi, Hè prupostu à esse ricunnisciutu cum'è Jiangxi. basa di u turisimu di u patrimoniu industriale in u 2021. Hè cusì publicatu.

U periodu di publicità hè da u 22 di dicembre di u 2021 à u 29 di dicembre di u 2021. Duranti u periodu di publicità, se avete qualchì obiezione à l'articuli di publicità, pudete mette l'opinioni per telefunu.

Tel.: 0791-88916321

Annex: Elencu di e basi di turismu di u patrimoniu industriale da esse identificate in Jiangxi in 2021

Jiangxi Provincial Department di l'industria è tecnulugia di l'infurmazione

22 di dicembre di u 2021

Lista di e basi di u turismu di u patrimoniu industriale per esse identificate in Jiangxi in 2021

1. Distrettu di Xinjian, Nanchang: fabbrica di riparazione di pezzi di trattore di novu custruita, anticu attellu di Deng Xiaoping (sala d'esposizioni di u trail Nanchang Xiaoping)

2. Luxi County, Pingxiang City: Luxi Centennial porcellana elettrica Industrial Heritage Park

3. Longnan City, Ganzhou City: l'anzianu situ di a miniera di tungstenu di ganggushan (lucu scenicu di Yunshan Yugu)

4. Xingguo County, Ganzhou City: anticu gruppu di situ di Xingguo Guantian Arsenale cintrali


Tempu di Postu: 29-Mar-2022